понеділок, 7 січня 2013 р.


Стаття 49. Кожен  має  право  на  охорону  здоров'я,  медичну допомогу та медичне страхування.
     Охорона  здоров'я  забезпечується  державним    фінансуванням відповідних    соціально-економічних,    медико-санітарних       і оздоровчо-профілактичних програм.
     Держава створює умови для ефективного і доступного  для  всіх громадян  медичного  обслуговування.  У  державних  і  комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога  надається  безоплатно; існуюча мережа таких закладів  не  може  бути  скорочена.  Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.

1 коментар:

  1. Людина повинна сама дбати про своє здоров’я. Вести здоровий спосіб життя: не курити, не вживати алкоголь. В державі повинна існувати хороша медицина, доступна для всіх . Ми вважаємо, що ст.. 49, Конституції України не виконується в тій частині де записано «у державних комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безкоштовно».

    ВідповістиВидалити